Strategia unui business integrat. Ioan Popa, Transavia: Ne asigurăm necesarul de cereale încă din perioada de recoltare

Strategia unui business integrat. Ioan Popa, Transavia: Ne asigurăm necesarul de cereale încă din perioada de recoltare
26/05/2022

Transavia, cel mai mare producător de carne de pui din România, este un model de performanță pentru ceea ce înseamnă un business integrat. Fondatorul și președintele companiei, Ioan Popa, a vorbit într-un interviu acordat AgroStrategia despre modul în care este gestionat fluxul de producție pentru ca produsele puse pe piață să ofere nu doar calitate premium, ci și un preț competitiv.

Secretele unui business integrat la dimensiunea Transavia țin tocmai de mărimea grupului. Este motivul pentru care Ioan Popa explică cum problemele se particularizează, iar dificultățile pe care le întâmpină sunt uneori diferite de cele ale altor fermieri sau sunt situații când impactul este diferit. ”Trebuie să vă spun de la capul locului că ne nu confrutăm cu aceleași problemele, iar problemele care sunt nu au aceleași efecte. La fiecare (business – n.r.) prblemele pot avea alt efect, da...

Citește articolul complet în sursa agrointel.ro | agricultură

Știri relevante