”Moldova – un gust deosebit”. Noul brand de țară al producătorilor moldoveni de fructe

”Moldova – un gust deosebit”. Noul brand de țară al producătorilor moldoveni de fructe
26/01/2021

Horticultorii moldoveni s-au reunit sub un brand de țară! Merele de calitate din Republica Moldova iau drumul altor state în ambalaje noi, după ce producătorii moldoveni au adoptat un nou brand pentru export. Sub sloganul ”Moldova – un gust deosebit”, merele moldovenești de calitate au început să fie comercializate într-un nou ambalaj.

Horticultorii moldoveni s-au reunit sub un brand de țară! Merele de calitate din Republica Moldova iau drumul altor state în ambalaje noi, după ce producătorii moldoveni au adoptat un nou brand pentru export. Sub sloganul ”Moldova – un gust deosebit”, merele moldovenești de calitate au început să fie comercializate într-un nou ambalaj.

Primele camioane cu mere autohtone, ambalate în lăzi noi cu marca ”Moldova – un gust deosebit”, au luat calea exportului în această lună, potrivit Asociației Moldova Fruct, transmite moldpres.md.

Ion Tulei, manager al unei întreprinderi de profil este printre primii producători care au decis să utilizeze noul ambalaj.

”Înainte comercializam fructele noastre într-un ambalaj depășit, însă a venit timpul să ne aliniem noilor tendințe și preferințe ale consumatorilor, de aceea am acceptat ușor noul design al ambalajului. Este foarte importantă imaginea noastră pozitivă, atractivă și profesionistă, cu care ne prezentăm fie pe piețele unde suntem deja cunoscuți, fie în altele noi. Cu fructe de calitate și noul ambalaj cumpărătorul ne va recunoaște oriunde în lume”, a afirmat pomicultorul.

În contextul eforturilor de modernizare a mărcii ”Moldova – un gust deosebit”, noul design pentru lăzile de 13 kilograme de mere a fost elaborat cu suportul proiectului Agenției Statelor Unite ale Americii pentru Dezvoltare Internaţională (USAID) Agricultura Performantă în Moldova. Despre marca comercială actualizată a vorbit Iurie Fală, director executiv al Asociației Moldova Fruct.

”În anul 2020 am actualizat imaginea Moldova Fruct, am redefinit logoul Asociației și marca comercială ”Moldova – un gust deosebit”, cunoscută de mai bine de șase ani, ulterior am elaborat un regulament pentru a reglementa utilizarea corectă a mărcii de către producătorii dispuși să asigure respectarea standardelor de calitate. A urmat elaborarea cutiei, iar până în prezent avem doi membri ai Asociației care au obținut dreptul și comercializează deja merele sub marca comercială actualizată ”Moldova – un gust deosebit”, a explicat Iurie Fală.

Fructele ambalate trebuie să fie de cea mai înaltă calitate pentru a nu compromite imaginea fructelor moldovenești pe piețele de export, se arată în Regulamentul de utilizare a mărcii ”Moldova – un gust deosebit”.

”Aceasta este o sarcină majoră pentru Asociație și pentru membrii ei ca ambalajul să fie recunoscut în rândul consumatorilor, iar ei să fie siguri de calitatea fructelor cumpărate. Așteptăm și alți producători care sunt interesați să vândă sub marca Moldova – un gust deosebit să apeleze la Moldova Fruct pentru a primi detalii despre posibilitatea utilizării mărcii. Sperăm ca imaginea nouă să creeze noi oportunități, să aducem un mesaj nou despre fructele moldovenești noilor și vechilor parteneri și pe această cale să contribuim la promovarea exporturilor”, a mai spus directorul executiv al Asociației Moldova Fruct.

În Planul de Dezvoltare a Horticulturii, aprobat la sfârșitul anului 2020 de Guvernul Republicii Moldova, este prevăzut ca ”Moldova – un gust deosebit” să devină un brand de țară pentru toate produsele din sectorul horticol.

Citește articolul complet în sursa agrointel.ro | agricultură

Știri relevante