Scade popularitatea "cărnii" vegetale sau s-a atins numărul maxim de consumatori?

Scade popularitatea "cărnii" vegetale sau s-a atins numărul maxim de consumatori?
23/11/2022

Înființată în 2009, Beyond Meat s-a bucurat de popularitatea tot mai mare a produselor pe bază de plante şi în 2019 a fost listată la bursa din New York. Dar creșterea sa a încetinit considerabil în ultimii doi ani, iar în prima jumătate a anului, grupul a înregistrat o scădere a cifrei de afaceri și pierderi de aproape 200 de milioane de dolari.

Cu sediul în California (SUA), compania Beyond Meat a anunţat în luna octombrie că va renunţa la 200 de angajaţi, adică aproximativ 19% din forța sa de muncă la nivel global și și-a redus previziunile financiare pentru anul în curs. Aceasta după ce anunţase deja în august că va reduce cu 4% din forța sa de muncă. Cea mai mare parte a acestei noi reduceri de personal se va finaliza până la sfârșitul lunii decembrie. În timpul pandemiei, vânzările Beyond Meat au crescut deoarece consumatorii cu...

Citește articolul complet în sursa agroinfo.ro | agricultură