Produsele eco si cele prietenoase cu mediul atrag tot mai multi consumatori, insa tinerii raman sceptici

Produsele eco si cele prietenoase cu mediul atrag tot mai multi consumatori, insa tinerii raman sceptici
09/08/2021

Mai mult de jumatate dintre consumatorii la nivel global au devenit mai interesati de produsele ecologice in timpul pandemiei, iar milenialii sunt cei mai atenti la impactul pe care il au deciziile lor de cumparare asupra mediului, arata sondajul PwC Global Consumer Insights Pulse din luna iunie.

Este o schimbare de comportament de durata, produsa pe fondul pandemiei care le-a lasat oamenilor mai mult timp la dispozitie pentru a-si analiza modul de viata si implicatiile pe care activitatile lor zilnice, inclusiv cumparaturile, le au asupra mediului inconjurator. Aceasta schimbare se observa daca ne uitam comparativ la raspunsurile din editia 2019 a aceluiasi sondaj. Inainte de pandemie, doar 35% dintre respondenti alegeau produse sustenabile pentru a proteja mediul inconjurator, 37% c...

Citește articolul complet în sursa gazetadeagricultura.info

Știri relevante