Prima campanie integrata din Romania pentru un produs cu Indicatie Geografica Protejata - Salam de Sibiu IGP

Prima campanie integrata din Romania pentru un produs cu Indicatie Geografica Protejata - Salam de Sibiu IGP
04/04/2021

Reprezentantii Asociatiei Producatorilor de Salam de Sibiu (APSS) prezinta in premiera pentru Romania prima campanie a unui produs incadrat intr-un sistem de calitate European, facand cunoscuta povestea Salamului de Sibiu publicului larg. Salamul de Sibiu - Indicatie Geografica Protejata este primul produs romanesc din categoria carne procesata recunoscut in 2016 cu distinctia europeana a calitatii IGP iar campania face parte din proiectul european de promovare "Enjoy it’s from Europe" desfas...

"Salam de Sibiu IGP - Gust European desavarsit" este o campanie integrata de marketing care implica o componenta Social Media dar si de digital si include ca livrabile 2 spoturi TV. Spoturile publicitare mizeaza pe afectiv si surprind mestesuguri vechi asociate momentelor esentiale ale producerii acestui salam, purtandu-ne cu emotie prin povestea oamenilor care zi de zi duc mai departe traditia realizarii celui mai titrat salam din Romania. 9 februarie este ziua in care Salamul de Sibiu a f...

Citește articolul complet în sursa gazetadeagricultura.info

Știri relevante