Macromex Horeca mizeaza pe afaceri mai mari cu 20% in 2023, generate de avansul volumelor si al numarului de clienti

Macromex Horeca mizeaza pe afaceri mai mari cu 20% in 2023, generate de avansul volumelor si al numarului de clienti
19/05/2023

Macromex, unul dintre jucatorii principali din industria alimentara romaneasca, estimeaza o crestere a cifrei de afaceri in 2023 pentru divizia Horeca cu 20%, pe baza majorarii volumelor de vanzari si a evolutiei pozitive a numarului de clienti. Focusul curent al Macromex se axeaza pe produsele din categoriile strategice: Brutarie si Patiserie, Semipreparate, Produse gatite lent (sous vide), Legume si Cartofi specialitati.

„In ultimii 3 ani am avut o evolutie pozitiva a numarului de clienti pe divizia Horeca, iar acest lucru s-a datorat modului in care am gestionat relatia cu clientii nostri in pandemie, portofoliul de produse cu valoare adaugata, expertiza si consultanta oferita de echipa noastra, dar si platformei digitale de aprovizionare Bocado”, declara Albert Davidoglu, CEO, Macromex.Macromex continua, in aceasta perioada, seria de evenimente Raliul Bucatariilor, care ajunge in Bucuresti, dupa ce a parcur...

Citește articolul complet în sursa gazetadeagricultura.info

Știri relevante