Food hub-urile din Romania au ajuns sa livreze 4.000 de produse, de la 342 de fermieri locali

Food hub-urile din Romania au ajuns sa livreze 4.000 de produse, de la 342 de fermieri locali
10/12/2021

O crestere a cifrei de afaceri de pana la 650.000 de dolari, o triplare a numarului de clienti persoane fizice (de la 5.992 in 2018, dupa primul an de program, la 17.720, in 2020), precum si o largire progresiva a unui grup de producatori care nu se concureaza reciproc, respectiv o crestere de 60% in doar trei ani, de la 213 producatori in 2018 la 342 in iulie 2021. Cea mai prospera perioada a food hub-urilor de pana in prezent au fost lunile de varf ale pandemiei (aprilie-august 2020), cand...

Dupa patru ani de program, cele patru food hub-uri existente astazi in Romania livreaza astazi 4.000 de produse diferite.Acestea sunt principalele rezultate cumulate ale food hub-urilor din Romania, organizatii inspirate de un model american (si inregistrate in tara noastra ca societati cu raspundere limitata), care gestioneaza in mod activ agregarea, distributia si comercializarea produselor alimentare de la producatorii locali si regionali si le ofera in plus o intreaga gama de servicii cu...

Citește articolul complet în sursa gazetadeagricultura.info

Știri relevante